piątek, 29 listopada 2013

Własny domek - gotowa fasada

Mój domek dla lalek jest już z zewnątrz gotowy  :)
Ściany i dach zostały pomalowane i polakierowane. Jak już wspominałam wcześniej stolarka okienna i drzwiowa zaplanowana była w kolorze białym - wszystkie te elementy zostały więc także pomalowane i zabezpieczone przed wodą, a w końcu zamontowane. Dodatkowo zrobiłam z drewna okiennice, które bardzo pasują do mojego stylowego domku :)



Co jeszcze? Drzwi, które też zrobiłam samodzielnie, na zdjęciu wydają się być zamontowane zbyt wysoko. To dlatego, że w planach mam jeszcze zbudowanie werandy - takiej z drewnianą podłogą z desek, z zadaszeniem, białymi kolumnami i barierką. Za werandę właśnie się zabieram, więc do końca tygodnia na pewno będzie gotowa :)

 

A tutaj szczegół dachu. Chciałam, żeby było ozdobnie, ale nie za bardzo. Oto mój pomysł:


Co prawda fasada domku jest gotowa, ale to jeszcze nie koniec! Wkrótce pokażę Wam efekt końcowy z wykonaną werandą :)

18 komentarzy:

  1. wow!!!! się zapatrzyłam znowu..... cudeńko
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać aby zobaczyć efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę się powtarzać.. jesteś niesamowita w swoich pomysłach :)
    Czekam na dalsze poczynania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, a ja zastanawiałam się jak wykonać zdobienia w moim wiktoriańskim domku. A ta karbowana krokwa pod dachem to z czego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krokiew składa się z dwóch części - drewnianej listewki 4x4mm i wyciętego z tektury karbowanego paska, który dokleiłam do drewna :)

      Usuń
  5. Pierwsze co pomyślałam na widok tego domku - niebieski jak dom Muminków, cudownie skandynawski! Dopiero później wyczytałam, że właśnie takie było zamierzenie :) Udało się na 100%! Podziwiam, jak z takiej prostej, niepozornej konstrukcji zrobiłaś takie arcydzieło. Drzwi i okiennice, krokiew - perfekcja. Teraz czekam na werandę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja czułam, że w sobotę to już firanki w oknach będziesz wieszać ;-)
    a czy okna też wycinałaś sama??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na okna użyłam kartonowych kształtek, używanych do scrapbookingu. Ale przy budowie kolejnego domku koniecznie zrobię okna samodzielnie, z drewna. Takie, które się będą otwierać, bo to jest moim marzeniem :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Beautiful work and colours.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek nabiera wyrazu. Okienka są urocze, kocham te białe okiennice. Ozdoby szczytu dachu też są zachwycające. Czekam niecierpliwie na werandę. A tak nawiasem mówiąc, jesteś tytanem pracy, robisz to tak szybko, jakbyś miała czarodziejską różdżkę, a to przecież mnóstwo mozolnej harówki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękny, uroczy, prześliczny.....brak słów aby opisać wszystkie pochwały. Pozdrawiam, zazdroszczę ale tak pozytywnie, będe zgapiać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny- kolory bardzo ładnie dobrane--robi wrażenie!!!
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A nie masz kilu zdjęć jak montowałaś okna i robiłaś drzwi? Czekałam na ten moment... nie dałoby sie troszke cofnąć czasu? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia z produkcji drzwi są np w tym poście, zapraszam: http://minifanaberia.blogspot.com/2013/11/bookend-jesienny.html
      A co do okien - są wykończone tylko od zewnątrz i nie mają jeszcze nawet szybek, więc na pewno będzie o nich mowa już wkrótce :)

      Usuń
    2. Dziękuję ;) ;* ;D

      Usuń
  12. Jestem coraz bardziej zachwycona...wygląda jak domki z Ameryki,które nieraz podziwiam w filmach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...