piątek, 6 grudnia 2013

99 prezentów!

Prezenty - to chyba najpopularniejszy temat dzisiejszego dnia. Te długo oczekiwane, oczywiście miłe, czasem zaskakujące i mam nadzieję, że zawsze trafione? :)

Co w tematyce Mikołajek mogłam na dzisiaj przygotować?
Już mówię...
Otóż cały wolny czas ostatnich dni spędziłam na robieniu miniaturowych prezencików. Naprawdę maleńkich bo wielkości 1 cm :)
Moje prezenciki złożone są z dwóch części: samego pudełka, oraz wieczka, które to pudełko przykrywa. A więc są jak najbardziej "otwieralne".
Każdy z prezencików przewiązany jest cieniutkim sznureczkiem i ma zawiązaną kokardkę.
Jest ich wszystkich dokładnie 99 sztuk :)


Są urocze, prawda?


Prezenciki nie są zrobione bez powodu. Po nałożeniu kilku warstw lakieru prezenty posłużyły mi do zrobienia świątecznej kolekcji biżuterii, w postaci pierścionków, kolczyków (tych na sztyftach i wiszących) oraz zawieszek. Już jutro zaPREZENTuję Wam efekty moich prac :)

A na razie jeszcze tylko ostatnie zdjęcie tych maleństw:


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i mikołajkowo! :)

14 komentarzy:

  1. Jejka jakie One śliczne *______* A jak tam budowa domku?. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za cierpliwość!!! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko 99! I jeszcze otwierane. A ja mam jakiegoś doła i wstręt do robienia czegokolwiek ( a tu czeka 10 kukiełek do zrobienia na wczoraj).

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely teeny tiny boxes! Oh my goodness...99 is a lot of boxes. They really are adorable. :-)
    Hugs,
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  5. That must have taken so much patience! Beautiful colors too! Kind regards, Brian.

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wygląda taka kolekcja, są słodkie, zastanawiam się jakim sposobem zawiązałaś tak maleńkie kokardki??

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wychodzę ze zdumienia jak oglądam Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Una cucada de regalos, fantásticos.
    Un abrazo.
    Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam, takie malutkie i jeszcze się otwierają o.o cudowności, idealne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne i wspaniałe!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...