wtorek, 3 grudnia 2013

Miniaturowy stragan

Uwielbiam świąteczne jarmarki. Zwłaszcza zimowym wieczorem, kiedy jest mroźno, śnieg skrzypi nam pod nogami, z głośników płyną dźwięki kolęd, a my wędrujemy pośród świątecznie przybranych drewnianych budek, w poszukiwaniu prezentów i ozdób.
Od dawna kusiło mnie by zrobić miniaturkę straganu. Widziałam wiele przykładów w internecie, wśród prac innych miniaturzystów i konstruktorów, no i oczywiście sama też chciałam mieć własny. W związku z tym, że mamy okres przedświąteczny, postanowiłam zrobić miniaturkę właśnie w takiej tematyce:


Konstrukcję straganu zrobiłam z drewna i pomalowałam dwukrotnie lakierobejcą. Zadaszenie/markiza jest materiałowa, wycięłam ją ze starych szortów.
Na moim straganie wystawiłam  same świąteczne akcesoria, są tu białe, złote i czerwone bombki, gałązki choinki, świąteczne kartki, szyszki, łańcuchy choinkowe i świeczki na stroik.


A poniżej zbliżenie na maleńkie świeczki. Są oczywiście woskowe! :) Koniecznie muszę wyprodukować ich więcej, być może uda mi się sklecić świąteczny mini stroik na stół... :)


Mam nadzieję, że podoba Wam się kolejna moja praca :)

28 komentarzy:

  1. ale cuda robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, szczególnie podobają mi się świeczki, ciekawa jestem jak są zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu świeczki, takie cieniutkie. Pocięłam je tylko na 1-2 cm kawałki i w każdym oddłubałam kawałek wosku, żeby widać było knot.

      Usuń
  3. Śliczny stragan i świeczuszki też fajne:))

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widzę inaczej- wszystko wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny straganik!
    Też lubię wędrować wśród kiermaszy świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny straganik!!!
    Uwielbiam takie klimaty i świąteczne jarmarki!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Love how the booth turned out. Your woodworking is great. I love the little candles too. Great work!
    Hugs,
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny straganik! Na początku myślałam, że są w nim małe ziemniaczki i cebulki, patrzę, patrzę, a to bombeczki :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. I po raz kolejny musiałabym naisać,że to jest kochaniutkie...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations, it has been really beautiful. Does it look so real with their ornaments. A fantastic job. greetings, Marisa

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, podoba się, podoba... bardzo... :)
    i ten wcześniejszy tutek na świąteczne drzewka...
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. I love Christmas markets. Your stall is perfect! I love those green leaves in the back. Everything looks awesome. And the candles are the cutest ever!!
    hugs♥,
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  13. Very lovely Christmas scene.
    I'd love to know how you make your light, and what kind of wax you use? Your light is so wonderful.
    Hugs
    Wyrna

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny straganik. Rozumiem, że bombki to koraliki, a szyszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu małe szyszeczki, zakupione jeszcze w zeszłym roku przed świętami za parę złotych :)

      Usuń
  15. Bardzo ładny stragan. I taki fotogeniczny :).

    OdpowiedzUsuń
  16. It looks amazing! I love the Christmas stall.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite! Jesteś niezwykle zdolna :o)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdolniacha, to jeszcze mało powiedziane.Coś wspaniałego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh, uwielbiam tą przedświąteczną atmosferę i jarmarki, gdzie można kupić same rzeczy, których się nie potrzebuje :D. Swoją drogą urocze zdjęcie profilowe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny stragan :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stoisko jak żywe. Dokładnie takie samo widziałam podczas świątecznych zakupów w grudniu! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fahowo zrobione arcydzieło piękne napewno bum zamuwiła

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...