środa, 18 grudnia 2013

Robot kuchenny - miniaturka 1:12

Przygotowania do Świąt cały czas trwają i zajmują każdą wolną chwilę.
To oczywiście niekończące się sprzątanie, pranie i prasowanie. Wieszanie firan i zasłon - czego nie cierpię bo zawsze mam problemy z żabkami... Mycie podłóg, choć i tak po chwili pojawiają się na nich ślady małych łapek Nicponia... Oraz mnóstwo innych obowiązków, związanych z zaplanowaniem Wigilii i przyjęciem gości.
Na szczęście oprócz tych mniej przyjemnych rzeczy, przygotowania to także własnoręczne robienie kartek świątecznych ( w tym roku zrobiłam i wysłałam ich aż 24), ozdób i  prezentów dla najbliższych.Tegoroczne Święta to troszkę powrót do szydełkowania, a trochę rozwój dekupażu. Części moich prac nie mogę pokazać teraz, skoro są prezentami... więc pokażę Wam coś, co zrobiłam dla siebie, do mojego miniaturowego domku:


Robot kuchenny wykonałam oczywiście ręcznie i - oczywiście - samodzielnie. Wzorowałam się na własnym sprzęcie i na zdjęciach z internetu. Kolorem dominującym w mojej miniaturowej kuchni będzie czerwony, dlatego do kompletu zrobiłam jeszcze kilka akcesoriów.
Oto trzepaczka, łyżka, tłuczek do ziemniaków i szpatułka do ciast:


Jak widzicie wszystko da się zrobić samemu. Po co kupować? :)

26 komentarzy:

  1. Cudny ten robot, jak prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebywałe! Jestem pod ogromnym wrażeniem :);):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robot świetny, a co do twoich świątecznych przygotowań, to myślę, że własnoręcznie zrobiony prezent ma podwójną wartość, bo ten, kto go otrzymuje wie, że został zrobiony specjalnie dla niego i że włożyłaś w jego wykonanie swoje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh that food processor and accessories are very fine.
    I want to know if you can do some for selling at Etsy?

    Britt
    e-mail: britt@fingerborgen.se

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I want to make some more food processors after Christmas :) and of course I'll sell them at Etsy :)
      This one is only a prototype and I'll use it in my dollhouse.

      Usuń
  5. ja to ciągle odsuwam chwilę zabrania się za porządki... jakiekolwiek, nie mówiąc juz o świątecznych... ;) bardziej lubię robienie prezentów :)
    robot kuchenny, ba, te małe trzepaczki i takie tam... łosz matko! mam z małżem Twój fanklub.. po prostu podziwiam precyzję i cierpliwość...

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi słów.. z każdym postem zadziwiasz mnie bardziej! Jesteś genialna w tym co robisz :* BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super :) Tylko ja nie mam aż takich zdolności, ale chętnie bym kupiła taki gadżecik :))) A z przygotowaniami do Wigilii to wiem jak jest, w tym roku na szczęście idziemy do moich rodziców, także dużo mi odpadło... Ale wcześniej bywało różnie, ale robot kuchenny - już nie w skali:) (mam Philipsa) jednak ułatwiał sprawę :) Także przynajmniej przygotowanie tych wszystkich potraw (niby 12, ale jakby policzyć to pewnie ze 20) krócej trwało... Sprzątanie to swoją drogą, ja nie przepadam niestety za takimi "wielkimi porządkami" :/ więc staram się na bieżąco to robić, ale wiadomo że nie na wszystko też się ma czas. Chociaż nie ma co narzekać, Święta są raz w roku i warto, także powodzenia wszystkim przygotowującym się :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie to nie wiem co napisać, nie wyobrażam sobie pracy przy czymś takim - to jest przesuper :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Incredible work! These all look so real. I love them!

    OdpowiedzUsuń
  10. nieeeee noooo padłam !!!!
    jest po prostu czaderski!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Robot rewelacyjny! Piękny odcień czerwieni. Aż mi głupio, bo kiedyś kupiłam podobny robocik :(. Ale twój fajniejszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! This is a stunning copy of your real size mixture. I love it and the little kitchen
    accessories too. Wonderful work!
    Hugs, Drora

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG !! O_O
    Co za cudeńka, genialne!! Szkoda, że nie sprzedajesz swoich arcydzieł, bo z chęcią bym je kupił. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. You've made a wonderful job of the food processor and accessories! I think you are going to have to make a lot of them if you're going to sell them, everybody will want one! Kind regards, Brian.

    OdpowiedzUsuń
  15. Your food processor and the accessories look great, it is fantastic work! I think you have to make more of these, because everyone want one :)!
    Greetings, Ilona

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten robot. Ale Ty cudeńka potrafisz wykonać. Robi wrażenie.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jestem pod wrażeniem! Fantastyczny zestaw narzędzi kuchennych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuuuudny!!! a te akcesoria po prostu niewiarygodnie doskonałe!!!!
    jak to dobrze, ze nie mam zasłon i firan... mycie okien jest dla mnie wystarczającą katorgą... ale juz za mną!
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczności! Wyglądają na bardzo ekskluzywne i drooogie :). Mnie firanki i zasłony wiesza maż, bo ja jestem za krótka :D. A przed świętami to nawet lubię te wszystkie porządki, ale najbardziej gotowanie i pieczenie :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki cudny robot!!! Jestem pod wrażeniem!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś niesamowita z tymi miniaturkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny ,miniaturowy blog:):)
    jestem zachwycona
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem, robot jak prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  24. szczęka opadła ! z jakiego materiału zrobiłaś takie cudo? :O
    Patrze na wszystko co robisz i juz obiecałam sobie zrobic wlansorecznie domek dla lalki :D stałaś się moją motywacją a prace twoje inspiracja! :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...