niedziela, 1 grudnia 2013

Własny domek - weranda i gotowe!

Mój domek jest już z zewnątrz praktycznie gotowy :)
Pamiętacie jak wyglądał na samym początku?
Oto jego dotychczasowa przemiana:


A teraz od początku...
W poprzednim domkowym poście wspominałam o moich planach budowy werandy.
Wzorowałam się na werandach znanych mi z amerykańskich filmów (tam chyba każdy dom ma taką zadaszoną konstrukcję!). Ale najpierw pokarzę Wam kilka zdjęć z budowy..

Tu widać etap budowy drewnianej podłogi werandy:


Podłoga (jak i cała weranda) będzie osobną konstrukcją, którą będzie można przystawić do domku. Tu po malowaniu białą farbą:


A tu przymierzanie konstrukcji zadaszenia werandy:


Później było mnóstwo roboty z przybijaniem warstwy usztywnienia pod dachówki...
Następnie znów mozolna praca wycinania i układania kilkuset dachówek...
Potem połączenie wszystkiego ze wszystkim tak, żeby się trzymało i troszkę ozdabiania...
I gotowe :)

Jutro zamierzam zrobić i dokleić barierkę, która będzie po obwodzie werandy. A potem zabieram się za wnętrze :)

25 komentarzy:

  1. Mgnienie oka i konstrukcja już gotowa! A jakie robi wrażenie... Wyszło super, w przybliżeniu (ostatnie zdjęcie) detale sprawiają, że domek wygląda jak prawdziwy. Nie mogę doczekać się efektu końcowego, który z pewnością będzie niesamowity. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great job!
    Greetings, Ilona
    www.MiniMumLoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. The house is wonderful and the porch fits so well to the house.
    Hugs
    Wyrna

    OdpowiedzUsuń
  4. What was once so plain is now so beautiful & inviting. You've have made great progress. I love the architectural details you've added. Great work!
    Hugs,
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, dodanie werandy i innych elementów fantastycznie zmieniło wygląd domku. Jest jakiś taki "lżejszy", bardziej fantazyjny. Nie wiem czemu skojarzył mi się z "Anią z Zielonego Wzgórza" :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe rozwiązanie. :) Nie mogę się doczekać wnętrz. :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Powalający wygląda :) A to jeszcze nie koniec :O ...

    OdpowiedzUsuń
  8. O MATKO!!! ...to jest najpiękniejszy domek jaki kiedykolwiek widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod OGROMNYM wrażeniem :) Brawo za zapał (cierpliwość), za wykonanie, za talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Domek zmienił się nie do poznania, z przeciętnego zrobił się szalenie interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I tu powinny zabrzmieć fanfary !!! Domek jest niesamowity....teraz ciekawa jestem jak urządzisz wnętrze...mój ulubiony etap :)

    OdpowiedzUsuń
  12. It was well worth the time and effort, it suits the house perfectly! Great job! Kind regards, Brian.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy Ci już mówiłam, że jesteś tytanem pracy? Postępy w budowie są rewelacyjnie szybkie. Domek nabiera nowych barw, już się nie mogę doczekać, jakich cudów dokonasz wewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  14. zachwycające - uwielbiam takie amerykańskie domki :)))
    dobrego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemnie się patrzy na takie postępy na budowie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod tak ogromnych wrażeniem, ze brak mi słów :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  17. o ranyyyyyyyyyyy! Wygląda cudnie i rozumiem, że następnym etapem pracy będzie praca w skali 1:1 skoro wszystkie etapy przeszłaś już pomyślnie! Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku domek prezentuje się bosko, zwłaszcza na ostatnim zdjęciu, które nadało mu super klimat :) jestem zauroczona normalnie.Dodam jeszcze, że podziwiam kreatywność i tempo pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. You're very talented, it's amazing what you managed to do.
    Geneviève

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod ogromnym wrażeniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzenie! Sam robiłam kiedys taki domek, jednak słuzył mi jedynie jako makieta :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...