piątek, 28 marca 2014

Miniaturowe trele

Dziś pokażę Wam pierwsze wiosenne miniaturki, które udało mi się zrobić. To maleńkie, kolorowe ptaszki w skali 1:12, które wykonałam na zamówienie, ale w takiej ilości, że część z nich została ze mną :) Od dziś możecie je kupić w moim sklepiku na ETSY :)


Na razie zrobiłam je w trzech kolorach - niebieskim, żółtym i różowym. Do wykonania skrzydełek i ogonków użyłam prawdziwych piórek :)



A tu wszyscy moi pierzaści podopieczni :) Wśród nich czuję się jak Guliwer ;)


Oprócz tego powstało kilka domków dla ptaków. Zrobiłam je z najcieńszych deseczek i pomalowałam farbą na kolor ecru. Wyglądają tak:



Miniaturowe ptaszki czekają na wysyłkę - większość z nich jest już zarezerwowana i już niedługo trafią do swoich właścicieli.
A już w weekend pokażę Wam coś z domowego ogródka. Oczywiście takiego w miniaturce ;)

25 komentarzy:

  1. Your birds are adorable, as are the birdhouses. You are so artistic and creative!
    Have a great weekend,
    Gina

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite. Wykonane z taką starannością i dbałością o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  3. no cos niesamowitego!!! aż sie boje, czy kiedys mucha nie powstanie w Twoich paluszkach....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne maluszki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, nie. A ja dzisiaj widziałam malutką klatkę dla ptaków, czyżby proroctwo jakieś ??? Strasznie mi się podobała, ale nie kupiłam, bo stwierdziłam"co ja tam wsadzę?" Teraz żałuję, a nie wiem czy jeszcze będzie :( Dowiem się dopiero w poniedziałek. Przepiękne te ptaszki. Już to mówiłam, ale powtórzę: jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Son monísimos y el colorido es muy real, felicidades por este trabajo:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah jo...! jakie słodkie maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NO słodziakowe te Twoja ptaszynki :D
    A domki mają cudne!!
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  9. O wiosna! Ptaszki przyleciały z ciepłych krajów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś czarodziejem normalnie :) domeczki i pierzaści mieszkańcy cudowni :) jak Ty te piórka kleiłaś to ja nie wiem...ptaszki były, jajeczka były to teraz kolej na pisklęta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh my goodness. Those little birds are incredible! Susan

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja pomysłowość nie ma granic! Prześliczne te ptaszynki i takie na czasie ...w tym wiosenno-przedświątecznym okresie! Gorąco pozdrawiam i już się zastanawiam czym nas zaskoczysz w kolejnym poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. The birds and bird houses are lovely. The feathers add such realism to the birds and I love the colors. Beautiful!
    Regards,
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  14. Your birds are adorable!! Great work. Regards, Marisa

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwie rajskie ptaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello from Spain: I just discovered your blog and really like. I collect Barbies and furniture in 1:06 scale. I love your blog. Great job. I invite you to visit my blog: all4barbie.blogspot.com If you want to keep in touch. I became a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam, podziwiam, podziwiam, szybkość pracy i kreatywność, tego pierwszego ciągle mi niestety brakuje :).

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowite! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hahah...są niesamowite ...taka słodka scena"Ptaków" Hitchcocka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...