sobota, 26 lipca 2014

Muchomorki i nie tylko

Lady Fanaberia w okresie wakacyjnym pracuje nie tylko nad miniaturkami. Tematem nr 1 są u niej domowej roboty konfitury, soki i dżemy - oczywiście te w pełnowymiarowej skali :) Przydadzą się na jesienne i zimowe wieczory, kiedy w swojej pracowni miniaturek ślęczeć będzie z pęsetą i lupą, przy słabym świetle swojej lekko przechodzonej lampki. Herbata z konfiturą porzeczkową będzie wtedy jak znalazł :)

Ale wszyscy dobrze wiedzie jak duży wpływ na miniaturki ma życie codzienne. Dlatego dziś przedstawiam Wam nową kolekcję miniaturek - inspirowaną targiem warzywnym i przetworami :)


Zauważyłam ,że grzyby są sprzedawane na targu od przeszło miesiąca. Dlatego musiały się znaleźć także w moim Miniaturowym Świecie:
Choć muchomorków jest u mnie pełno, to tych prawdziwych nie życzę znaleźć nikomu...

Przetwory za to polecam każdemu :)  A dla tych mniej doświadczonych przygotowałam nowe zestawy książek - właśnie o przetworach, grzybach, winach i leśnych jagodach. Mam nadzieję, że spodobają Wam się okładki mojego projektu :)


Zapraszam do mojego sklepiku!

18 komentarzy:

  1. No proszę muchomorki jak prawdziwe, dobrze, że na lalki trucizna nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te słoiczki i książki wyglądaja jak w pełnym rozmiarze.. pozazdrościć talentu i cierpliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niewyczerpaną kopalnią pomysłów! To niezwykłe, z jaką precyzją wykonujesz te cudeńka! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. All are quite wonderful. Love especially the jams! Susan

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę śliczne! A książeczki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książeczki rezerwuję ;-) Odbiorę osobiście :P

    OdpowiedzUsuń
  7. oj pięknie to wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku :) spiżarnia widzę zapełniona :)
    Super!
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, szczególnie te słoiczki z przetworami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne... Mnie w tym roku braknie chyba czasu na przetwory :( Te w skali 1:1

    OdpowiedzUsuń
  11. ...ale śliczne!
    Nakrapiane kapelusze zawładnęły moim sercem ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ to jest wszystko precyzyjnie i starannie wykonane! Pięknie, maleńkości cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow. W skali micro to naprawdę robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej grzybki faktycznie malutkie :) najbardziej podobaja mi się sloiczki, takie cudeńka to świetna dekoracja jakiejś kuchennej półki...nie tylko lalkowej zresztą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...