wtorek, 2 grudnia 2014

Nastrój z latarenką

Aby stworzyć niezwykły, zimowy nastrój świątecznego mini-wnętrza, w mojej  pracowni powstały maleńkie latarenki. Pomalowane na biało, z okienkami po bokach, uchwytem do przenoszenia i miniaturową świeczką wewnątrz :)
Inspiracją do ich stworzenia była moja własna, pełnowymiarowa latarenka, zdobiąca salon, a więc jej miniaturowy odpowiednik wstawię także do salonu, tego mniejszego, w dioramie :)




A Wam jak idzie urozmaicanie wystroju domów - tych dużych i małych? ;)

12 komentarzy:

  1. Lady, heel mooie lantaarn!!!!!!!

    groetjes,Natasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much :) I've just seen your Christmas miniatures - they're great! :)

      Usuń
  2. Śliczna miniaturka:) taka idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna latarenka. Ja powoli zabieram się za świąteczny wystrój salonu Maggie. Odświeżyłam girlandę na kominek i przymierzam się do choinki w stylu wiktoriańskim.

    OdpowiedzUsuń
  4. es una preciosidad de trabajo

    besitos

    Mari

    OdpowiedzUsuń
  5. Maleńkie, światełko nadziei...

    OdpowiedzUsuń
  6. Można u Pani kupić takie latarenki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie różne drobiazgi jak latarenki, świece, które dodają nastroju. Jednak dla mnie największy efekt da kominek i taki mam nadzieje, że będzie i w moim domu. Na www.ignif.com/drzwiczki-kominkowe/ przeglądałam jakie są do wyboru drzwiczki kominkowe i inne elementy, które sprawią, że kominek będzie z górnej półki pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...